تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا پنج ستاره

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا هتل زیبا و مرتب می باشد که در سال 2014 تاسیس شد و در فضایی به مساحت 50000 هزار متر مربع می باشد که در منطقه زیبای بلک قرار گرفته شده است. هتل پورت نیچر آنتالیا از 612 اتاق که هر کدام طراحی و چیدمان زیبایی دارد تشکیل شده است. هتل پورت نیچر آنتالیا حدود 27 km از فرودگاه بین المللی آنتالیا و 30 km از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل دارای ساحل ویژه برای خود دارد و در حدود ۲۰ متری با ساحل دریا فاصله دارد.هتل پورت نیچر آنتالیا دارای امکاناتی مانند : سالن بدنسازی , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , اتومبیل برای کرایه که گردشگران تورآنتالیا بتوانند به گردش و تفریح بروند , اینترنت رایگان در همه طبقات هتل , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , والیبال ساحلی , آیروبیک , میز تنیس و بیلیارد , صندوق امانات برای مدارک مسافران تورآنتالیا , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه .

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

 مطالب مرتبط :

 

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا  پنج ستاره

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا در منطقه زیبای لارا تاسیس شده است. هتل تایتانیک بیچ آنتالیا در چهار km مرکز لارا و 35 km شهر آنتالیا قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی آنتالیا در ۲۷ km هتل تایتانیک بیچ آنتالیا قرار گرفته است. هتل تایتانیک بیچ آنتالیادارای 9 طبقه و 580 اتاق دارد. هتل تایتانیک بیچ آنتالیا تا ساحل شنی زیبای آنتالیا با پیاده روی فقط پنج دقیقه فاصله دارد. هتل تایتانیک بیچ آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه برای مسافران تور آنتالیا , آسانسور , سرویس شبانه روزی , اتاق بازی ویژه کودکان , سالن مجهز برای کنفرانس , استخر روباز و سرپوشیده مناسب فصلول مختلف , اینترنت رایگان وایرلس , پارکینگ رایگان , مجهز به سیستم تهویه , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , خشکشویی و لباسشویی که مسافران تور آنتالیا در مدت زمان اقامتشان آراسته و مرتب باشند , سالن مجهز بدنسازی , صرافی که مسافران عزیز بتوانند در کمترین زمان ممکن بتوانند مبادلات ارزی خود را انجام دهند , صندلی ویژه حمام آفتاب .

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

 مطالب مرتبط :

 

هتل رویال هالیدی آنتالیا

هتل رویال هالیدی آنتالیا  پنج ستاره

هتل رویال هالیدی آنتالیا

در سال 2011 میلادی هتل رویال هالیدی آنتالیا در فضایی به مساحت 53 هزار متر مربع در منطقه زیبای لارا تاسیس است. هتل رویال هالیدی آنتالیا در 17 km مرکز شهر آنتالیا و 15 km فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.هتل رویال هالیدی آنتالیا دارای 10 طبقه می باشد که بسیار مرتب و زیبا برای مسافران تور آنتالیا می باشد در مجموع 500 اتاق و سوییت مجهز دارد. هتل رویال هالیدی آنتالیا مجهز به اینترنت وایرلس است. هتل رویال هالیدی آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و خشکشویی برای مسافران تور آنتالیا که در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند همچنین ارایشگاه هم در هتل وجود دارد. سرو صبحانه در اتاق به در خواست مسافرین تور آنتالیا , اتومبیل برای کرایه , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی , استخر فصلی , صرافی که مسافران تور آنتالیا بتوانند در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهند, میز بیلیارد و  پینگ پنگ از امکانات هتل رویال هالیدی آنتالیا می باشد.

هتل رویال هالیدی آنتالیا

 

هتل رویال هالیدی آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

هتل رز ریزورت آنتالیا

هتل رز ریزورت آنتالیا چهار ستاره

هتل رز ریزورت آنتالیا

هتل رز ریزورت آنتالیا در بخش کمر ساخته شده است. هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق از استانداردها برخوردار است که برای مسافران تور آنتالیا تدارک دیده شده است. هتل رز ریزورت آنتالیا با ساحل ۲۵۰ متر فاصله دارد. هتل رز ریزورت آنتالیا در یک km مرکز کمر و در 45 km مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. هتل رز ریزورت آنتالیا با فرودگاه 50 کیلومتر و با مرکز شهر زیبای آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد . هتل رز ریزورت آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیا مهیا شده است.

هتل رز ریزورت آنتالیا

 

هتل رز ریزورت آنتالیا

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا 94

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه در منطقه بومونتی استانبول که تازه تاسیس می باشد قرار گرفته است. فاصله هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه با اتومبیل فقط  20 دقیقه با منطقه قدیمی و تاریخی سلطان احمد و 10 دقیقه هم با تنگه زیبای بسفر می باشد . این هتل دارای 203 اتاق زیبا و تمیز می باشد که طراحی و دکوراسیونی زیبا چیدمان شده است. اکثر اتاق ها مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. در هتل مرکز سلامتی و ماساژ به صورت انفرادی برای هر شخص وجود دارد. هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , استخر , حمام سنتی ترکیو حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و اتوشویی که مسافران تورترکیه در مدت زمان اقامتشان آراسته و مرتب باشند , هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه دارای صندوق امانات , اتومبیل برای کرایه که مسافران تورترکیه برای تفریح و گشت و گذارشان از هتل کرایه نمایند.

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

 مطالب مرتبط :