تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

رستورانهای کیش

رستورانهای کیش

 

 

رستوران پایاب در کیش که در کنار مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان تور کیش می باشد. رستوران پایاب با ارائه گلچینی از لذیذترین و با کیفیت ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان تور کیش 95 پذیرایی می نماید . در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد .

 

 

 

 

رستوران کوه نور کیش در کنار هتل بین‌المللی سورینت صدف در فضایی متفاوت در دل کوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است. در داخل این کوه عظیم فضای بزرگی شامل مجموعه رستوران کوه نور به وسعت بیش از ۶۰۰ مترمربع با تجهیزات کامل جهت برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ در تور کیش تابستان 95 ساخته شده و در طبقه فوقانی نیز کافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌کننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع عظمت این کوه استثنایی را تکمیل می‌کند.در رستوران کوه نور می‌توانید در تور کیش با پرداخت مبلغی مناسب یکی از انواع غذاهای فرنگی (ماهی، میگو، استیک) را انتخاب نمایید. نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز به همراه غذا برای مسافرین تور کیش است. موسیقی زنده، فضا و دکوراسیون زیبا و خدمات عالی از امتیازات این رستوران در تور کیش است.ساعات کار این رستوران برای ناهار در تور کیش از 12 ظهر تا 15 و شام از از 8 شب تا 12 شب می باشد.

تفریحات معروف کیش

تفریحات معروف کیش

 

کیبل اسکی در کیش بزرگترین کیبل اسکی جهان و نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش می باشد. کیبل اسکی کیش به طول ۸۶۰ متر و عرض ۱۶۰ متر با پنج برج در آب های نیلگون خلیج فارس نصب شده و با سرعت ۲۸ تا ۶۲ کیلومتر در ساعت، امکان سرویس دهی به ۱۲ نفر را به طور همزمان در تور کیش دارد.این مجموعه شامل دفتر رزرواسیون، امکانات کامل رختکن و دوش، سکوی شروع، اتاق آموزش و فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص کیبل اسکی، رستوران و کافی شاپ درتور کیش می باشد.این سایت در یکی از زیباترین نقاط ساحل نقره فام شرقی کیش با درختان نارگیل فراوان و درختان لور قدیمی ، با آلاچیق های متعدد در طول ساحل، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان واقع شده و امکانات پارکینگ نیز برای آن در تور کیشفراهم است.این ورزش آسان، ایمن و لذت بخش، شرایط سنی خاصی نداشته و همه گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از ۳ سال تا ۹۳ سال از آن لذت ببرند.

 

 

 

گستردگی سواحل، دریایی زلال، آبهایی آرام و گرمای مهربان آفتاب جنوب در محیط بی سروصدای جزیره، شرایط مطلوبی را برای علاقمندان به ماهیگیری در تور کیش فراهم آورده است. گردشگران جزیره کیش با ماهیگیری در سواحل زیبای این جزیره مرجانی لحظات خاطره انگیزی را در تور کیش تجربه می کنند.ماهیگیری تفریحی در کنار سایر امکانات مناسب اقامتی و طبیعت زیبای جزیره کیش یکی از جاذبه های گردشگری است که همواره طرفداران زیادی در بین مسافران و گردشگران تور کیش داشته است. در ساعات اولیه صبح و یا هنگام غروب خورشید و خنک تر شدن هوا در مناطق مختلف نوار ساحلی گردشگران علاقه مند به ورزش مفرح ماهیگیری لحظات نابی را در سواحل زیبای جزیره کیش تجربه کنند.ماهیگیری در سرتاسر سواحل جزیره آزاد است. علاقمندان تور کیش می توانند با استفاده از وسایل ساده ماهیگیری با قلاب های معمولی که تهیه آن ها از فروشگاه های ورزشی کیش امکان پذیر است و بدون بهره مندی از ادوات خاص و یا دانش کافی در خصوص شرایط صید ماهی ، تنها با هدف نشاط روحی و بهره گیری از طبیعت زیبای خلیج فارس ساعاتی از وقت خود را به ماهیگیری در تور کیش اختصاص دهند.

 

هتلهای کیش

هتلهای کیش

 

 

 

هتل هلیا کیش از هتلهای چهار ستاره و تاپ کیش، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است.لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز تور کیش داخل و خارج از هتل می باشد.هتل دارای سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی بوده همچنین ماشینهای مدرن و مدل بالا جهت اجاره آماده سرویس دهی در تور کیش تابستان 95 می باشد. گردشگری هتل هلیا با برنامه های شاد و تفریحی و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان تور کیش فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی تور کیش می باشند.این هتل با اتاقهای دو تخته، سه، چهار و پنج تخته دارای امکاناتی مانند تلویزیون LCD ,صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده می باشند. همچنین سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل درتور کیش می باشد.

 

 

 

 

 

 هتل صدف کیش بر اساس استانداردهاى بین المللى و با نمایى به شکل صدف در زمینى بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت ٫ در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزیره در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسید. هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفریحى و رستورانها و کافى شاپ هاى متعدد میتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده میهمانان تور کیش باشد .اتاق های هتل صدف کیش بسیار زیبا و تمیز میباشد و بعد از یک روز پرجنب و جوش مکان مناسبی برای استراحت در تور کیش میباشد.همچنین رستوران های هتل صدف کیش از رستورانهای معروف کیش میباشد .هتل صدف کیش داراى سه رستوران کوه نور ٫ دلفین ٫ رستوران چینى دورین و سه کافى شاپ در تور کیش میباشد.این هتل همچنین دارای یک سالن کنفرانس با کلیه امکانات سمعی و بسری می باشد که محلی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات و مجمعات در تور کیش 95 است.کافی نت هتل دارای 2سیستم مناسب با کلیه نرم افزارهای لازم چون آفیس و ... است که کلیه سیستم ها به اینترنت پرسرعت برای مسافران تور کیش متصل می باشد.در هتل سالن آرایش بانوان پیاده سازی و بهره برداری شده که زیر نظر بهترین و مجربترین کادر آرایشی جزیره فعالیت می نماید. این سالن آرایشی مجهز به کلیه امکانات آرایشی و بهداشتی بوده تا بانوان میهمان هتل در تور کیش بتوانند در طول سفر نیز از امکانات لازم در تور کیش بهره مند باشند.

 

پارک دلفین ها در کیش

مجموعه تفریحی پارک دلفین ها با مساحتی حدود ۱۰۰ هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش قراردارد. هتلهای سیمرغ و شباویز و کوثر از جمله هتلهایی هستند که در نزدیکی این مجموعه دیدنی در تور کیش قرار دارند. بازار بین المللی مرجان نیز تنها بازار نزدیک به این مجموعه ارزشمند است. پارک دلفین های کیش در تور کیش شامل فضای سبز با انواع گونه‌های مختلف گیاهی و  باغ پرندگان اولین دلفیناریوم در ایران است.متنوع ترین پستانداران دریایی ازجمله دلفین، شیر دریایی شمالی، شیر دریایی جنوبی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن و ... در بزرگترین دلفیناریوم خاورمیانه، پارک دلفین های کیش برای تماشای مسافران تور کیش جمع آوری شده اند. در این مجموعه بیش از 21 پستاندار دریایی در استخرهای به حجم 18000 متر مکعب آب دریا نگهداری می شوند و مهیج ترین نمایش هایی که در دنیا بی نظیر است برای مسافران تور کیش به اجرا در می آورند.فضای سبز پارک دلفینهای کیش شامل بیش از یکصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمى، شیشه شور، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه کاکتوس و سایر گیاهان است که با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاک آن در نوع خود در تور کیش بی‌نظیر است.انواع پلیکان ، شتر مرغ ، طوطى ماکائو ، طاووس ، انواع لک لک ، توکان ، توراکو ، قو ، پنگوئن و انواع جانوران نادرى مثل کروکودیل در پارک دلفین های کیش وجود دارند که در چند قدمی تماشاگران تور کیش بدون بودن در هر گونه بند و حصاری آزادانه زندگی میکنند .

 

 

هتلهای سه ستاره مشهد

هتلهای سه ستاره مشهد

 

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.   این هتل برای آسایش مسافرین تور مشهد 95 به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری مشهد فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد بهار 95 قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

 

 


هتل باختر مشهد

هتل باختر مشهد در دسته هتل های 3 ستاره این شهر مقدس قرار می گیرد. قدمت ساخت این هتل بیش از 30 سال می باشد و در دی ماه 85 مجدد بازسازی شده و به شکل مدرن و امروزی در آمده است. هتل باختر مشهد دارای ساختمانی 5 طبقه می باشد که درون خود 33 واحد از انواع اتاقهای سه تخته، چهار تخته و سوئیت را جای داده است. مسافرین تور مشهد تابستان 95 که قصد اقامت در هتل باختر مشهد را دارند توجه داشته باشند که این هتل سه ستاره در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه و ایستگاه راه آهن و در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. از جمله امکاناتی که این هتل برای رفاه حال مسافرین تور لحظه آخری مشهد فراهم کرده میتوان به لابی، لاندری، صرافی، آسانسور، رستوران، صندوق امانات و پارکینگ اشاره کرد. همچنین مسافرین تور مشهد که علاقه مندان به تفریح و ورزش هستند، می توانند از سالن ورزشی، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی موجود در هتل بهره مند شود.

آدرس هتل باختر مشهد: مشهد، خیابان پاسداران، هتل باختر مشهد