تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

مرکز خرید هایپر مارکت کیش


 

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

مرکز خرید هایپر مارکت در خیابان فردوسی جزیره کیش و در زمینی به وسعت 8000 متر مربع ساخته شده است که بسیار مجهز و مدرن می باشد. مسافرانتور کیش تعطیلات خرداد 94در این مرکز خرید می توانند تمام آنچه را که نیاز دارند تهیه نمایند و همچنین از سایر کالاهای متنوع آن بهره مند شوند. غرفه های این مرکز خرید در زمینه های مختلفی مانند میوه , مواد غذایی , لبنیات , لباس , کیف و کفش , لوازم آرایشی و بهداشتی , وسایل تزئینی زیبا , لوازم خانگی و.... مشغول فعالیت می باشند. مرکز خرید هایپر مارکت کیش هر روز از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94می باشد.

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

 

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت


مرکز خرید پدیده کیش


 

تور کیش مرکز خرید پدیده

مرکز خرید پدیده کیش از بهترین و کامل ترین مراکز خرید کیش می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز قرار گرفته است. مرکز خرید پدیده شاندیز 110 روزه و با یک معماری زیبا و هنرمندانه ایرانی ساخته شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و متشکل از قسمت های مختلفی مانند غرفه های فروش اجناس , رستوران , کافی شاپ می باشد. همچنین موسیقی زنده و قرعه کشی و اهداء جوایز نیز در این مرکز خرید برگزار می شود. غرفه های این مرکز خرید خرید مشغول به فروش انواع کیف , کفش , پوشاک , لوازم خانه , لوازم آرایشی و بهداشتی , مواد غذایی و... می باشند. مسافرانتور کیش بهار 94 می توانند هر آنچه را که می خواهند در این مرکز خرید تهیه نمایند.

تور کیش مرکز خرید پدیده


بازار عربهای کیش


 

تور کیش بازار عربها

بازار عربها یکی از قدیمی ترین بازارهای جزیره کیش می باشد. این بازار کوچک است و فروشنده های آن اکثرا به زبان عربی صحبت می کنند و کمتر کسی به زبان فارسی تسلط دارد. این بازار از مرکز جزیره کیش دور است به همین دلیل مسافرانتور کیش خرداد 94 کمتر به این بازار می روند. بازار عربها برای افراد کم درآمد بسیار مناسب است زیرا اجناس با تنوع بالا ولی قیمت پایین به فروش می رسند. این بازار در نزدیکی بازار پارس خلیج واقع شده است و زیباترین سواحل و اسکله ها در نزدیکی این بازارها قرار دارند. برای مسافران تور کیش اردیبهشت 94 دیدن این بازار حداقل برای یکبار بسیار جذاب می باشد و پس دیدن از این بازار را ازدست ندهید.

تور کیش بازار عربها

 


بازار پارس خلیج کیش


تور کیش بازار پارس خلیج

بازار پارس خلیج متشکل از یک طبقه و 150 غرفه است. این بازار در سال 1370 افتتاح شد و در شمال غربی جزیره زیبای کیش که یک منطقه مسکونی و بومی می باشد قرار گرفته است. این بازار دارای بافت و معماری ایرانی است و در زمینی به مساحت 12271 مترمربع ساخته شده است. غرفه های این بازار در زمینه های پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , کیف و کفش , موبایل , مواد غذایی و... مشغول فعالیت می باشند. شاید برای مسافرانتور کیش تعطیلات خرداد 94جالب باشد که بدانند این بازار بلافاصله بعد از این که جزیره کیش را به عنوان یک منطقه آزاد معرفی کردند ساخته شد. به همین دلیل بافت این منطقه از جزیره با بافت مناطق توریستی آن تفاوت دارد. بازار پارس خلیج به اسکله میر مهنا , بازار عربها و ساحل پارک نزدیک است و دارای دو رستوران می باشد. آنچه که باعث جلب نظر مسافران تور کیش تعطیلات خرداد 94می شود قیمت های مناسب این بازار و متنوع بودن کالاهای آن می باشد.

تور کیش بازار پارس خلیج


هتل 4 ستاره له شاتو پرستیژ


 

تور آنتالیا هتل له شاتو پرستیژ

هتل له شاتو پرستیژ از هتل های 4 ستاره منطقه کمر آنتالیا می باشدکه 45 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.این هتل متشکل از 400 اتاق و سوئیت تمیز می باشد.از امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی , رستوران , میز بیلیارد , زمین تنیس , سالن بدنسازی , زمین گلف , آرایشگاه , استخر , سونا , جکوزی و... اشاره کرد. اتاق های این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند حمام , سشوار , گاوصندوق , مینی بار , تلفن , یخچال , بالکن و... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا بهار 94با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل له شاتو پرستیژ

 

تور آنتالیا هتل له شاتو پرستیژ