تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

دیدنی های مشهد

روستای تاریخی پاژ در مشهد

 

روستای پاژ در پانزده کیلومتری شمال شهر مشهد در تقاطع جاده کارده به کلات نادری واقع شده است به استناد متون تاریخی و ادبی بر جای مانده این روستا زادگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی است.در تور مشهد دیدن از این روستای تاریخی را از دست ندهید.
روستای فعلی پاژ دارای 800 هکتار مساحت است که از مجموع آن حدودا 4 هکتار به بخش مسکونی اختصاص یافته است بخشی از فضای مسکونی روستا در میان آن و بقیه بر روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند است مکانی که بنظر می‌رسد در گذشته محل اصلی و هسته مرکزی دهکده پاژ بودهاست بجز تپه موجود در تور مشهد دی 94 فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلنددیگری نمایان است تور مشهد آذر 94 که در نزد اهالی به قلعه کهنه پاژ معروف است سفال های رنگارنگ و لعابدار پارکنده بر روی این بلندی نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است.تور مشهد 94 امروزه با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن در تور مشهد دی 94 به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

 پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

جاذبه های مشهد

حمام مهدی قلی بیگ مشهد


حمام مهدی قلی بیگ مشهد که به حمام شاه نیز معروف می باشد در حال حاضر در حال بازسازی می باشد. ساختمان قدیمی این حمام که در داخل حرم امام رضا می باشد دارای قسمت های مختلفی می باشد که می توان به رختکن , شاه نشین , خزینه و  نمایشگاه عکس ,اتاق سماور , استخر و اتاق  پیرایش  اشاره کرد. این حمام در ابتدای بازار بزرگ جنب مسجد شاه قرار دارد و این اثر در تاریخ پنج اردیبهشت ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۳۷۴ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در تور مشهد دی 94 از این حمام دیدن کنید


این حمام متعلق به آقای مهدی قلی بیگ بوده است که این آقا یکی از پادشاهان خراسان در زمان صفویه بوده است. این مرد در زمان جنگ عثمانی ها با ایران در جنگ به تور مشهد 94 عنوان تفنگچی بوده است. قلی بیگ تمام ثروت خود را وقف حرم امام رضا(ع) کرده است, قلی بیگ در قزوین فوت کرده و جنازه اور را به مشهد و حرم امام رضا(ع) دفن کرده اند.

 

در تور مشهد دی 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

 


مقبره پیر پالان دوز مشهد


مقبره پیر پالان دوز مشهد, مقبره ای می باشد تاریخی که در صحن مطهر امامم رضا(ع) واقع شده است . پیرپالان دوز یکی از عفرفای شیعه مذهبف « ذَهَبیه » به نام شیخ محمد المفقتدی کارندهی می باشد.مردم مشهد اعتقاد دارند که شیخ محمد با این که از افراد پاک و نزدیک به خدا بوده است ولی تور مشهد 94 خرج زندگی خودش را از سوی پالان دوزی یا پاره دوزی می چرخانده است, چون او دارای کرامات اخلاقی بوده است تمامی مردم مشهد به مقبره او احترام زیادی قائل هستند. به گفته افراد محلی قبل از ایشاان یکی از عرفای مشهور توس به نام ابونصر سرّاج در اوایل سده پنجم در آن جا مدفون شده بوده.در تور مشهد 94 از این جاذبه دیدن کنید

 

هتل های خوب مشهد

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس تور مشهد ویژه محرم 94در فلکه آب نزدیک به حرم مطهر امام رضا واقع شده است. 
هتل به دو ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. ساختمان شمالی پنج طبقه است تور مشهد دی 94 و ۶۰۰ مترمربع مساحت و ۱۷۰۰ مترمربع زیر بنا دارد. ساختمان جنوبی چهار طبقه است و ۵۳۱ مترمربع مساحت و ۷۲۰ مترمربع زیر بنا دارد.

در تور مشهد 94 در این هتل اقامت کنید

    امکانات :
  • 160 اتاق‌
  • سایت اینترنتی‌
  • ماهواره‌
  • رستوران‌، کافی‌شاپ
  • فضای سبز مجهز
  • سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی               
  •     

 

 

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن تور مشهد 94 می باشد.

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی تور مشهد زمستان 94 از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

در تور مشهد 94 از این هتل اقامت کنید

 

 

هتل سی برگ مشهد


جاذبه های کیش

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و مساحت آن 100 هکتار می باشد.در این پارک 21 گونه مختلف پستانداران دریایی همچون شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و دلفین در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب نگهداری و توسط مربیان مختلف تربیت می شوند و گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 می توانند از هنرنمایی زیبای این پستانداران دیدن کنند. در این پارک فضای سبز با گونه های گیاهی همگچون اوکالیپتوس، کاکتوس و ... وجود دارد که باعث زیبای بسیار این پارک شده اند.

پارک دلفین کیش


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش با مساحت 15 هزار مترمربع در جنوب شرقی جزیره کیش در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کنار پارک دلفین های کیش قرار دارد.این پارک ساحلی زیبا 300 متر طول در امتداد ساحل دارد که مسافران تور کیش بهمن 94  می توانند در این محیط آرامش بخش و زیبا به تفریح بپردازند.از امکانات تفریحی این پارک می توان به پارکینگ، سرویس بهداشتی، فضای سبز، زمین بدمینتون، زمین پینگ پنگ، پیست اسکی، ایستگاه دوچرخه، مسیر پیاده روی و ... اشاره کرد.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل پنج ستاره ایران کیش یک هتل بین المللی است که با معماری منحصر بفرد در زمینی به مساحت 4614 متر مربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده و به  ارائه خدمات مدرن هتلداری به مسافران تور کیش دی 94 می پردازد.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق و 310 تخت است که کلیه اتاق ها و طبقات مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشند برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان تور کیش زمستان 94 با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

امکانات هتل ایران کیش

سالن همایش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ،صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)، سیستم تلفن VOIP، سیستمهای پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، لاندری ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

رستوران هتل ایران کیش

باشگاه هتل ایران کیش

استخر هتل ایران کیش