تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

 

 

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

اکثرافرادی که تور ترکیه زمستان 94 را برای تفریح انتخاب می کنند یکی از مواردی که برایشان زیبا جلوه می کند جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول می باشد که همچون نگین مرواریدی بر دریای مرمر خودنمایی می کنند.

هنگامی که در منطقه اورآسیایی شهر استانبول قرار دارید، یعنی همان بخشی که محل جدا شدن سرزمینهای آسیایی و اروپایی می باشد. از هر سمت و سو که به دریای مرمر بنگرید مجموعه جزایری را خواهید دید که به جزایر پرنسس شهرت دارند.

یکی از نکات بسیار جالب جزایر پرینسس این است که در این جزیره ها وسیله نقلیه مانند خودرو و ماشین وجود ندارند و همه ساکنان آنجا برای رفت و آمدهایشان از درشکه و اسب و گاری استفاده می کنند . حتی توریست های تور ترکیه نوروز 95 نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این جزیره به دور از سر و صدای ماشین و با اسب و درشکه شما را به حال و هوای دیگری می برد قشنگی و زیبایی این جزایر بی نظیر است. 

جزایر دریای مرمره از 4 جزیره به نامهای : کئنالی آدا–بوئرگازآدا– حئیبلی آدا – و بئیوک آدا تشکیل شده است این جزایر را می توان از زیباترین مناظر طبیعی استانبول و همچنین از با جذبه ترین مناظر دنیا دانست .هر ساله هزاران هزار توریست و گردشگر با تور ترکیه بهمن 94 از این جزایر دیدن می کنند . مطمئنا برای شما نیز این مناطق می تواند از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه باشد.

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

 مطالب مرتبط:

 

دیدنی های جذاب دبی

خیابان های دیدنی دبی

 خیابان های دیدنی دبی برای خیلی از گردشگران این شهر جذاب است که این خیابان های از اصلی ترین خیابان ها می باشد و قدم زدن در آنها بسیار لذت بخش می باشد. از خیابان های معروف در دبی می توان خیابان جمیرا دبی را نام برد که در قسمت ابتدایی آن یکی از بزرگترین پرچم های دنیا وجود دارد. مسافران تور دبی زمستان 94 می توانند در سفر خود مناظر زیبایی را در این خیابان مشاهده کنند مثل مسجد های زیبای دبی که نمای فوق العاده ای دارند و یا تماشای دریا که در امتداد خیابان می باشد، همچنین هتل های برج عرب و جمیرا بیچ در این خیابان واقع شده است. اگر قصد رفتن به پارک آبی وایلد وادی ، پارک ساحلی جمیرا ، دبی مارینا را دارید می توانید از مسیر خیابان جمیرا عبور کنید.گردشگران تور دبی نوروز 95 برای رفتن به بازار سنتی مدینه جمیرا با گذر از این خیابان میتوانند از منظره های گفته شده دیدن کنند.

 

 

موزه دریایی شارجه دبی

موزه دریایی شارجه دبی از موزه های معروف این شهر می باشد که برای علاقه مندان به تاریخ در زمینه دریانوردی می تواند جالب باشد ، در این موزه اطلاعاتی در مورد ماهی گیری ، تجارت ، سازه های قایق ها و صیادی مروارید در گذشته را نشان می دهد. موزه دریایی شارجه دبی یک امتیاز در جهت پیشرفت تاریخ دریانوردی در خاورمیانه به حساب می آید . گردشگرانتور دبی تعطیلات عید نوروز 95 می توانند از تمام اتاق های این موزه که هر کدام در یک زمینه از دریانوردی فعالیت می کنند ، بازدید کنند. در یک اتاق ماکت هایی از کشتی های بسیار بزگ به چشم می خورد که دارای توضیحاتی نیز می باشند.  

 

 

اتوبوس دو طبقه دبی

شما می توانید منظره های زیبا از شهر را با اتوبوس دو طبقه دبی تماشا کنید و از دیدن مکانهای دیدنی دبی لذت ببرید.این اتوبوس ها دارای 44 صندلی در طبقه دوم و 28 صندلی در طبقه پایین است.در طول مسیر یک راهنما برای گردشگران تور دبی بهمن 94 از گذشته و حال دبی و مناطق دیدنی دبی حرف می زند و شما را با این مکان ها آشنا می کند. در طبقه دوم اتوبوس که تقریبا سرباز است تماشای شهر دبی می تواند خیلی جالب باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

هتل مجیک آنتالیا

تور آنتالیا هتل مجیک

هتل مجیک آنتالیا در منطقه کمر واقع شده است که 40 کیلومتر با فرودگاه و 45 کیلومتر با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد. این هتل 4 ستاره هتلی ساحلی است و 150 متر با دریا فاصله دارد و دارای پلاژهای اختصاصی می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

مساران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. این هتل متشکل از 148 اتاق سه نفره و 32 اتاق دو نفره می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

از اماکانات هتل مجیک می توان به رستوران , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره ابی هیجان انگیز و....  اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور آنتالیا هتل مجیک

 

تور آنتالیا هتل مجیک

 مطالب مرتبط:

حمام رومی آنتالیا

حمام رومی آنتالیا از آثار قدیمی و باستانی و جز مکان های دیدنی آنتالیا می باشد، این حمام دارای فضای آرام و سکوت خاصی می باشد. امروزه این مکان به عنوان موزه مورد استفاده قرار می گیرد و برای علاقه مندان به آثار باستانی بازدید از این حمام رومی آنتالیا میتواند خیلی جالب باشد.

گردشگران تور آنتالیا در این حمام می توانند از تمامی امکاناتی و خدمات تفریحی و آسایشی استفاده کنند. این حمام در شرق منطقه سیده دش و در بین درخت های کاج جنگل قرار گرفته است و گل هایی با پرچم های آبی و ساحل آرام نیز به چشم می خورد. سواحل ماسه ای و دریای بسیار آرام در نزدیک حمام رومی آنتالیا مورد توجه بیشتر مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.

 

مطالب مرتبط:

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل مکس رویال آنتالیا هتلی 5 ستاره در شهر آنتالیا می باشد که سال افتتاح آن 2011 می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است .

 

این هتل تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد و نمایی زیبا از خلیج را می توان مشاهده کرد و نزدیکی هتل چشمه آب معدنی نیز وجود دارد . هتل دارای بندر و ساحل اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.این هتل دارای چندین رستوران و غذاخوری و کافه کامل وعالی می باشد که سوریس دهی در آنها به صورت 24 ساعته می باشد.

 

شما می توانید صبحانه ، ناهار ، شام و انواع آب میوه ها را به صورت سلف سرویس در هتل ارائه می شود میل کنید . قابل ذکر است که یخچال های موجود در اتاق ها نیز پر می باشد و کودکان در سفر با تور آنتالیا می توانند منو غذایی خاص خود را داشته باشند. از امکاناتی که در ساحل این هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد می توان به تشک ها ، سایبان ، چادر اختصاصی اشاره کرد .

 

هتل مکس رویال آنتالیا دارای اتاق های راحت و مجهز می باشد که مساحت آن ها 80 متر مربع به بالا است و همچنین دارای امکاناتی از قبیل سیتم تهویه ، تلفن ، تلویزیون ، یخچال ، گاو صندق ، حمام ، کفش راحتی و . . . می باشد. هتل دارای سوئیت هایی بسیار شیک با دکوراسیون مدرن می باشد که مسافران تور آنتالیا از بالکن آن می توانند منظره ای زیبا از دریا را به تماشا بنشینند.

 

مطالب مرتبط: