تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

بازارهای معروف کیش

بازارهای معروف کیش

 

بازار شارستان کیش توسط شرکت پیمانکاری یوموبوس کیش واقع در شهرک صدف به مدیر عاملی آقای سید علی سیدی در زمینی به مساحت 3052/50 متر مربع انجام و در آبان ماه سال1391 به بهره برداری رسید.در تور لحظه آخری کیش حتما از اینجا خرید کنید.این مجموعه در 3 طبقه احداث و دارای 166 غرفه خدماتی با متراژهای 11 تا 170 متر مربع می باشد که به عنوان اولین و تنها مجموعه خدماتی در جزیره کیش دارای 2 طبقه پارکینگ اختصاصی سرپوشیده به تعداد کلیه واحدهای مجتمع برای گردشگرانتور کیش می باشد.این بازار بیشتر فعالیتش در زمینه خدمات الکترونیک و اینترنت می باشد که گردشگران تور کیش اگر در این  زمینه خدماتی و یا نیاز هایی داشته باشند می توانند سری هم به این بازار در تور کیش بزنند .

 

 

بازار مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای مسافران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در تور کیش بهار 95 در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خرید کالاهای مناسب با مارک های معتبر بین المللی برای گردشگران تور کیش ومسافرانی که با هدف تامین کالاهای مورد نیاز و سوغاتی به این مراکز در تور کیش مراجعه می کنند جذابیت های دیگری نظیر کافی شاپ ها و فروشگاه های رنگارنگ در محیطی دلپذیر و خنک ،بویژه در فصل تابستان نیز دارد .

ساعات کار این مجتمع در تور کیش  از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 


بهترین هتلهای کیش

بهترین هتلهای کیش

 

هتل آرا کیش ، قبلا با نام هتل آرام بوده و در سال ۱۳۹۱ اقدام به بازسازی نمود که از هتل دو ستاره به سه ستاره معمولی ارتقاء پیدا کرد. فاصله این هتل ۳ ستاره تا فرودگاه کیش 6 کیلومتر می باشد.در تور کیش نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید. همچنین هتل آرا، به خاطر نزدیکی به مراکز مهم خرید، مثل پردیس ۱ و ۲ و بازار مرکز تجاری کیش (که از اصلی ترین بازارهای جزیره زیبای کیش می باشند)، مورد توجه مسافران تور کیش می باشد.

از لحاظ کیفیتی بین هتل های ۳ ستاره کیش می توان این هتل را در رده هتل های متوسط و معمولی قرار داد و بیشتر به خانواده ها و مسافران تور کیش که ارزان بودن اقامت نسبت به کیفیت هتل بیشتر برایشان مهم است پیشنهاد می گردد.هتل آرا جزء هتل های قدیمی و  ارزان قیمت جزیره در تور کیش می باشد اما این هتل به جهت سهولت دسترسی به مراکز خرید و بازارها، مورد توجه دوستداران خرید و خانواده ها واقع می شود. از طرفی دسترسی به دریا و اسکله نیز با 10 دقیقه پیاده روی به آسانی در تور کیشمیسر می شود.

 

 

 

هتل سورینت مریم کیش با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است . فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی ، تالار شهر،مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری ،هایپر مارکت و... این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنند و از هوای مطبوع جزیره در تور کیش 95 بهره مند شوند. این هتل اکنون با گذشت بیش از ده سال از عمر آن به همت تیم مدیریتی ، طراحی و فنی مهندسی گروه هتل های سورینت دوباره متولد شده است و با چهره ای شاداب تر از گذشته و با بهره گیری از نسل جدید امکانات و فن آوری در صنعت هتلداری در صدد است تا خدمات شایسته تری را به مسافران تور کیش عرضه کند.هتل سورینت مریم جزو معدود هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت رسانی به میهمانان تور کیش استفاده می کند . با تجهیز هتل به سیستم هوشمند ، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... همزمان با ورود مسافر تور کیش به صورت خودکار فعال می شوند . امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان تور کیش فراهم میکند.
یکی دیگر از خدمات هتل سورینت مریم امکان استفاده از تلوزیون اینترنتی ( IPTV) است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری ، مشاهده صورتحساب ، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری ، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا در تور کیش می باشد.

 


هتلهای سه ستاره معروف مشهد

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

 

هتل پردیس مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) بدانند که فاصله هتل پردیس با حرم در حدود 1 کیلومتر می باشد. این هتل 3 ستاره دارای 8 طبقه می باشد که امکانات مناسبی را برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 فراهم می کند برخی از امکانات این هتل فروشگاه، کافی شاپ، لاندری، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سه رستوران با تنوع غذایی ایرانی و فرنگی و همچنین پارکینگ هستند. هتل پردیس مشهد دارای 153 واحد اقامتی با امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، حمام و سرویس ایرانی و سرویس فرنگی پذیرای مسافرین تور مشهد تعطیلات عید 95 می باشد. این هتل در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل پردیس مشهد : خیابان امام خمینی، نرسیده به بازار جنت

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

 

 

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد در شهر مشهد مقدس یکی از با سابقه ترین هتل های سه ستاره این شهر می باشد که در سال 1352 افتتاح گردیده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 2 دقیقه ای با خودرو قرار دارد که برای زائرین تور مشهد 95 مناسب می باشد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد در فاصله 9 کیلومتری و استگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از هتل تهران مشهد قرار دارند همچنین فاصله تا بازار اصلی شهر هم بسیار ناچیز است و با خودرو در حدود 2 دقیقه زمان نیاز است تا مسافرین تور مشهد به بازار رضا برسند. از امکاناتی کههتل تهران مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد می توان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، چایخانه، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس رستوران و پارکینگ با ظرفیت 30 ماشین اشاره کرد. اتاق های این هتل به تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس خارجی مجهز هستند. اینترنت وایرلس در فضاهای لابی و اتاق هایهتل تهران مشهد در دسترس است که میهمانان تور مشهد تعطیلات زمستان 94 برای استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی بابت آن را پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل تهران مشهد


مناطق گردشگری معروف مشهد

مناطق گردشگری معروف مشهد

روستای مج مشهد محل سکونت گبرنشینان بوده است. قبر پهلوانی نامدار در دامنه یکی از کوههای مج قرار دارد. اهالی روستا به کار باغداری و دامداری مشغول بوده و عمده محصولات روستا شامل گیلاس، آلبالو، سیب و گردو می باشد.در تور مشهد زمستان 94 حتما به این روستا بروید. و علاوه بر آن هوای مطبوع، دشت های سرسبز مملو از گیاهان وحشی استعداد پرورش زنبور عسل در منطقه را ایجاد کرده و رشد داده است. همچنین برخی از روستائیان به کار جمع آوری و عرضه گیاهان دارویی مشغولند و در گذشته نیز کاشت گندم و جو رواج بیشتری داشته است.جاده اصلی روستا از طرف سیدی مشهد به مسافت ۲۸ کیلومتر در منطقه کوهستانی و روستای شلگرد عبور می کند که در فصل بهار پذیرای جشنواره گل های وحشی، شقایق ها و انواع گیاهان دارویی است و انبوه مشتاقان طبیعت را در تور مشهد به سوی خود می کشاند. روستای مج که از جاهای تفریحی تور مشهد اسفند 94 است در منطقه ای کوهستانی واقع شده و تپه ماهور و دره های زیادی که در دامنه این تپه آثار به جا مانده تاریخی روستا بیانگر سکونت مردمان در سالیان دور می باشد. و همچنین گورستانی قدیمی در منطقه وجود دارد که حکایت از زندگی مردمانی قبل از اسلام و بعد از آن برای گردشگران تور مشهد نوروز 95 می کند.

 

 

 

منطقه اسفجیر مشهد روستایی معروف از ییلاقات مشهد واقع در 200 کیلومتری شهر مشهد است که به واسطه داشتن آب فراوان، از باغات و مزارع پرباری برخوردار است. این روستای خوش آب و هوا، با داشتن رودخانه‌ای، از جاذبه گردشگری زیبایی در تور مشهد 95 برخوردار است. درخت چنار قدیمی این منطقه که در حیاط مسجد آن قرار دارد یکی از کهنسالترین درختان چنار ایران است که به گفته های روستا بیش از 500 سال قدمت و تنه آن 7 متر قطر دارد.در تور مشهد پس از گذشتن از روستا و با حدود یک ساعت پیاده روی آرام در کنار رودخانه به میان دره ای با دیواره های بسیار بلند وارد می شوید که با ادامه این مسیر به محوطه زیبای آبشار اسفجیر خواهید رسید. آبشار زیبای اسفجیر در انتهای یک دره باریک و صخره ای با فضایی بسیار هیجان انگیز و متفاوت در انتظار مشتاقان طبیعت در تور لحظه آخری مشهد  است.

 

منطقه اسفنجیر مشهد

 

مراکز خرید معروف دبی

مراکز خرید معروف دبی

 

مرکز خرید حمرین‌ سنتر‌ دبی واقع در منطقه دیره یکی از مراکز خرید مدرن ، باشکوه و از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می رود. حمرین سنتر مجهز به سیستم های خنک کننده قوی و کلیه امکانات خدماتی و رفاهی در تور دبی نوروز 95  است به همین دلیل دارای هوای بسیار مطبوعی است که سبب شده تا بسیاری از گردشگران تور دبی به دلیل گرمای شدید سطح شهر به ویژه در ماه های گرم سال، بازدید از این مرکز خرید به سایر مناطق شهر را ترجیح دهند.این مرکز خرید از مراکز خرید شناخته شده برای توریستان تور لحظه آخری دبی محسوب می گردد که شامل 80 فروشگاه، چندین رستوران و پارکینگ با ظرفیت 800 اتومبیل می باشد.

 

 

 

مرکز خرید صحاری سنتر دبی یکی از مراکز خرید مهم دبی است که در بزرگراه شلرجه واقع شده و یکی از پر طرفدار ترین و بزرگ ترین بازارهای دبی محسوب می گردد . این مرکز خرید با شکوه در سال 2002 افتتاح شده و علاوه بر مرکز خرید ، 9 رستوران ، 10 کافی شاپ ، امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای چون سینما ، شهر بازی و ... در صحاری سنتر در تور دبی بهار 95 وجود دارد . مرکز خرید صحاری سنتر شامل غرفه های فروش لوازم ورزشی ، مد و لباس ، کالاهای ورزشی ، لوازم آرایش ، جواهرات ، کتاب ، مبلمان ، لوازم الکترونیکی ، عینک آفتابی ، ساعت و... می باشد . از دیگر ویژگی های ممتاز این مرکز خرید مجهز برای گردشگران تور دبی می توان به بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده امارات اشاره داشت که از 21 وسیله تفریحی مهیج تشکیل یافته است . وجود بالابر و آسانسورهای مجهز ، تهویه استاندارد و سرویس های بهداشتی مجهز نیز از عواملی است که بر محبوبیت صحاری سنتر دبی نزد مسافران تور دبی افزوده است .

 

ساعات کاری این مرکز خرید هر روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و جمعه ها 1 ظهر الی 12 شب در تور لحظه آخری دبی می باشد.