تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

هتل های آنتالیا

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

این هتل هتلی زیبا و مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد و در سواحل بلک  آنتالیا واقع شده است که دارای اسکله تفریحی  و پلاژ نیز می باشد هتل تا مراکز خرید 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر نیز فاصله دارد.هتل شامل 466 اتاق است اتاقها شامل امکانات رفاهی از قبیل سیستم تهویه،گاو صندوق،تلویزیون ال سی دی و حمام مجهز می باشد.هتل دارای امکاناتی رفاهی برای مسافران تور آنتالیا مانند استخر سرپوشیده و روباز،سالن کنفرانس،سر سره آبی،سالنهای ورزشی و رستورانهای متعدد است.رستوران هتل انواع غذاهای مکزیکی،ترکی و ایتالیایی را ارائه میدهد.


هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس تور آنتالیا هتلی تمییز و مرتب می باشد که از مرکز شهر آنتالیا بیست کیلومتر فاصله دارد . هتل در ساحل لارا و روبه دریای زیبای مدیترانه است هتل بهترین تزیین ها هتل بهترین تزیین ها را در نما و اتاقها به کار برده است ها را در نما و اتاقها به کار برده است از قبیل لوسترهای بلوری و رنگ آمیزی مدرن است میهمانان میتوانند از اسپا هتل و سینما هتل استفاده کنند. هتل دارای یازده رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را ارائه میکند. مسافران تور آنتالیا از غذاهای رستوران هتل مردان پالاس آنتالیا استفاده می کنند و لذت می برند.


هتل مکس رویال آنتالیا پنج ستاره

هتل مکس رویال آنتالیا

این هتل 5 ستاره تور آنتالیا که در سال 2011 در منطقه بلک در مجاور چشمه آب معدنی ساخته شد با فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر نیز فاصله دارد هتل دارای زمین گلف به مساحت بیش از یک میلیون متر مربع نیز هست همچنین این هتل پنج ستاره دارای یک رستوران اصلی و 5 رستوران با غذاهای متنوع با انتخاب میهمانان و مسافران تور آنتالیا نیز هست دارای 14 کافه و یک کافه مخصوص شیرینی است .4 رستوران مخصوص اسنک است.هتل دارای یک بندر و یک ساحل شنی به طول سیصد متر نیز هست.

 

مطالب مرتبط:

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.